E-mail marketing.

Niet ongewenst.

Je kunt heel gericht, persoonlijk en specifiek jouw doelgroep bereiken op een laagdrempelige manier.

E-mail marketing = direct marketing. E-mail marketing blijft één van de best converterende marketinginspanningen die er zijn. Veel bedrijven meten geen resultaten, sturen geen vervolgmails of uitsluitend nieuwsbrieven. Dit is zonde en zeker een gemiste kans. De kracht van e-mail marketing ligt namelijk in segmentatie en personalisatie. Bulk-mailings werkt dus averechts. E-mails belanden ongeopend in de prullenbak of ontvangers schrijven zich uit voor de nieuwsbrief.

Het doel is om nieuwe klanten te werven, bestaande klanten te overtuigen of relatiebeheer te onderhouden. Met email segmentatie en dynamische content kun je voor verschillende doelgroepen iedere campagne relevant maken. Ook moet je zorgen voor persoonlijke teksten, foto’s, buttons en links en voldoen aan de geldende wet- en regelgeving. 

Samenwerken?

Kom in contact en kijk wat we voor elkaar kunnen betekenen!
falqon emailmarketing 05

Ons uiteindelijke doel: jouw ROI.

Wij zetten nieuwsbrieven altijd met een specifiek doel in, in combinatie met alle andere kanalen waarop jouw bedrijf actief is. Met gerichte nieuwsbrieven prikkel je jouw doelgroep om weer contact met je op te nemen en kun je ze zelfs aansporen tot een aankoop.

We ontwikkelen eerst de juiste e-mailmarketing strategie, gebaseerd op jouw bedrijfs- en online strategie. Naast het ontwikkelen van de strategie kunnen wij ook meehelpen van het ontwerpen van templates, content en een strakke planning maken. Tijdens de e-mailmarketing campagne wordt het klikgedrag en aankoopgedrag van de abonnees gemonitord om een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Resultaten en nieuwe inzichten worden continu met jou besproken om de afgesproken doelstellingen goed te kunnen bewaken. Actiepunten worden op basis van onze inzichten en jouw wensen geformuleerd.