Zoekmachine adverteren (SEA).

Het klikt.

Falqon Creative is officieel erkend ‘Google Partner’.

Om beter vindbaar te zijn voor uw potentiële klanten en hierdoor dus hoog in de zoekresultaten binnen Google te staan, is SEA (zoekmachine adverteren) onmisbaar. Google Ads kan jou helpen om deze doelstellingen te realiseren.

We zijn door Google erkend als officieel Google Partner met de kennis in huis te hebben voor het ontwikkelen van succesvolle Google Ads campagnes. Wij zorgen ervoor dat uw ROI wordt verhoogd. Iedere campagne is maatwerk, aangezien iedere klant andere doelen wilt bereiken met het gebruik van SEA. Heb jij een bestaande campagne of wil jij een volledig nieuwe campagne opstarten? Dit kunnen wij beiden voor jou realiseren.

Bij het opstarten van een Ads campagne moet er altijd rekening worden gehouden met de vooraf opgestelde strategie, doelgroep, juiste zoekwoorden en de juiste biedingen per klik. Iedere campagne zal continu getest moeten worden, wat wel en niet werkt, en dit zal weer verder geoptimaliseerd worden. Deze advertenties hebben allemaal een doel: zorgen dat er conversies, bestellingen en aanvragen worden gedaan. Het houdt niet op bij een advertentie online zetten, de campagne is namelijk ook sterk afhankelijk van de website.

Samenwerken?

Kom in contact en kijk wat we voor elkaar kunnen betekenen!

Verschillende Google Ads (voorheen Adwords) campagnes zijn op verschillende momenten in het beslissingsproces relevant.

Doelstellingen zijn dan ook bepalend bij het opstellen van de juiste SEA strategie. Dit kan zijn, het vergroten van jouw online zichtbaarheid tot verhoging van conversies. Je kunt kiezen uit onder meer de volgende campagnetypen:

  • Tekstadvertenties
  • Shopping advertenties
  • Dynamische zoekadvertenties (DSA)
  • Remarketing advertenties (RLSA)
  • Advertentie extensies

De zoekresultaten binnen Google zijn verdeeld in organische resultaten en betaalde resultaten (advertenties). Om hoger binnen de organische resultaten getoond te worden, is SEO (zoekmachine optimalisatie) nodig. Boven en onder de organische resultaten worden de betaalde resultaten getoond. Door hier te adverteren ben jij direct zichtbaar op de juiste zoekwoorden. Het voordeel van SEA is dat je direct vindbaar bent op alle gewenste zoektermen. SEA is het beste te combineren met SEO (zoekmachine optimalisatie). Ons advies is om deze allebei in te zetten. In de praktijk is een mix van onbetaald (SEO) en betaald (SEA) verkeer die het beste resultaat oplevert.